اس ام اس

پیامک

اس ام اس

پیامک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۲۱:۰۰ - peyman
    khkhkhkh
  • ۲۳ خرداد ۹۴، ۱۱:۲۶ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خخخخخخخخخخ
نویسندگان

اس ام اس خنده دار سری جدید

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ق.ظ

اس ام اس خنده دار

پیرمرده دم‌ عابر کارتشو‌ داده به من

میگه موجودی بگیر برام

براش گرفتم ، میگم ۵ هزار تومنه پدر جان

گفت خاک بر اون سرت کنن با این موجودی گرفتنت و رفت :|

اس ام اس خنده دار

پسره تو لاین اومدﻩ pv ﻣﯿﮕﻪ:

ﭘﺴﺘﺎﺕ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻢ

.
.
.
.
.
.

ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﺎﺷﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﻧﺎﻣﺖ ﭼﯿﻪ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ…

ﻣﯿﮕﻪ: علوم، هدیه اسمانی، بخوانیم بنویسیم، ﻭﺭﺯﺵ 

سوم ابتدایی بود

الان دارم امتحان املا ازش میگیرم (:

اس ام اس خنده دار

قبول دارین : ۳ ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی
هیچکس نمیگه خسته نباشی
ولی یه ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده
بابات میاد میگه : خسته نباشی !
اس ام اس خنده دار

دختره تو چالوس دماغشو از شیشه ماشین آورده بیرون یه نفسی بکشه

پلیس راه پشت بلندگو گفته آقا آرنجتو ببر تو خطرناکه

اس ام اس خنده دار

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ

ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺷﺪﻩ

اس ام اس خنده دار

دیروز داشتم میرفتم کلاس یه پسره یدفعه داد زد خانوم افتاد افتاد
بأتعجب زمینو نیگا کردم گفتم چی؟؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برگشته میگه مهرت به دلم
ینی مونده بودم چی بگما^_^
مزاحمه خلاقه من دارم؟؟

نظرات  (۲)

سلام ؛

این مطلبتم جالب بود . خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : با خوردن شام لاغر شوید !


عنوان مطلب : درد و دل نیوشا ضیغمی!


عنوان مطلب : افراد در این سن شادتر هستند


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی