اس ام اس

پیامک

اس ام اس

پیامک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۲۱:۰۰ - peyman
    khkhkhkh
  • ۲۳ خرداد ۹۴، ۱۱:۲۶ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خخخخخخخخخخ
نویسندگان

اس ام اس عاشقانه سری جدید

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ


من فقط یک بلیت رفتن میخواهم بی برگشت!

‏...به سوی اغوش تو

اس ام اس عاشقانه 

فَقَط یک عشق میتواند معجــــــــزه کنـــد
این معجزه هست که خودش خبر ندارد و من بی اختیار هواایـــــش را دارم
آری عــشق معـجزه میکنـــد

اس ام اس عاشقانه 

منْ
معنیه تمامِ 
واژه های عاشقانه را
در نازِ چشمانِ تو یافتم...


ﺗـﻤـﺎﻣــ ﺩﺭﺩ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﺳـﺘـــ ...

ﺗـــــــــﻮ ﻫﺮﮐـﺎﺭﯾـ ـ ـ ـ ﻫـﻢ ﺍﻧــﺠــﺎﻡ ﺩﻫــﯿـ ـ ـ ـ

ﺑـــــــﺂﺯ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯾـ ـ ـ ﻣــﻦ ﺧـــــــﻮﺑـــــــــــﯽ ...♥

اس ام اس عاشقانه

یک روز

فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت…

و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،

با هیچ‌کسِ دیگری دوام نیاوردید !

اس ام اس عاشقانه

نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ،

میگویند حساسیت فصلیست ،

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم.

اس ام اس عاشقانه

گــاهــی تو اوج 

تـنـفر و عصـبـانـیت... 
یـادت می افـتــه کــه 



عــاشقــشــی ...

اس ام اس عاشقانه

شب را دوست دارم...

چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست...

و هرلحظه این امید در درونم ریشه میزند که آمده ای!

ولی من ندیدمت...

اس ام اس عاشقانه

چقدر 


زندگی قشنگ می شود 


وقتی کسی را داشته باشی


که پا به پای تو 


دیوانگی کند!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی