اس ام اس

پیامک

اس ام اس

پیامک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۲۱:۰۰ - peyman
    khkhkhkh
  • ۲۳ خرداد ۹۴، ۱۱:۲۶ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خخخخخخخخخخ
نویسندگان

اس ام اس دوستت دارم سری جدید

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

اس ام اس دوستت دارم

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیق ترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی...

اس ام اس دوستت دارم

دوستت دارم
هدیه ای است
که هر قلبی
فهم گرفتنش را ندارد.
قیمتی دارد
که کسی توان پرداختنش را ندارد.

جمله ی کوتاهی است
اما
هر کسی
لیاقت شنیدنش را ندارد ...!
اس ام اس دوستت دارم

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

اس ام اس دوستت دارم

هر چه دلم را خالی میکنم ،


باز پر می شود از تو ،


چه برکتی دارد ،


دوست داشتنت ....!!

اس ام اس دوستت دارم


من خــــــــــوشبخــــت ترینم . . .
چـــون تــــــــو رو دارم . . .
تــــــویی که حتـــــی فکر کردن بهت . . .
قلبمـــــو گرم میکـــــنه . . .
تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم . . .
هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم
محبوب ِ قلبـــــم . . .
دوستــــــت دارم

اس ام اس دوستت دارم

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله!

هنوزم دوستت دارم

اس ام اس دوستت دارم

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .

اس ام اس دوستت دارم

حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت  که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم

اما دوستت دارم

کودکانه تر از آنچه فکر کنی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی