اس ام اس

پیامک

اس ام اس

پیامک

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۴، ۲۱:۰۰ - peyman
    khkhkhkh
  • ۲۳ خرداد ۹۴، ۱۱:۲۶ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خخخخخخخخخخ
نویسندگان

اس ام اس ارزو سری جدید

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

اس ام اس آرزو

تو را آرزو نخواهم کرد  هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

با دل خود ، نه با آرزوی من

اس ام اس آرزو

گفت: فرق رویا با آرزو چیست؟

گفتم: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی!

گفت من رویا هستم یا آرزو؟

گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است!


اس ام اس آرزو

هیچوقت آرزوی "افتادن" چیزی را نداشته ام ،

 حالا برای اولین بار میخواهم : "لطفا بیفت" ،

 ای زیباترین اتفاق زندگی من !

اس ام اس آرزو

به ستاره ها خواهم گفت تا ان زمان که سحر میدمد بر جاده های شبت بتابند

تا مسیر آرزو هایت بی نور نماند…


اس ام اس آرزو

چه فرقی دارد ، پشت میله ها باشی یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن

 ، وقتی که آرزوهایت در حبس باشند

اس ام اس آرزو

کاش گفته بودی که نمی مانی

تا من اینقدر فلسفه بافی نکنم

من شرمنده این همه آرزو شدم!

اس ام اس آرزو

هرگز آرزو مکن جز خویشتن خویش باشی.

 اما بکوش تا بهترین خویشتن خویش باشی…




نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی